tisdag 28 januari 2014

Måndagens...

Eftersom både söndag och idag varit vilodagar får jag helt enkelt passa på att skriva om måndagens ben-rumpa-magepass. 

Det var just det; en timma rehabträning för benen och rumpan i kombination med mage och lite stretch. Jo, och så 3*2 min löpning först. Men alldeles för lite stretch... Känns i baksida lår idag. Ganska gött faktiskt.

Idag lämnade jag dessutom in mina skidor för vallning. På torsdag är det tänkt att åka en runda med Y. För om en och en halv vecka är det dags för det stora loppet. Bara att börja ladda!! 

Pepp pepp! 

Jo, och så just det... 
Har fått/gett mig själv en plankanutmaning. 10 min till sommaren. Efter fem dagars plankstående för att träna och öva så börjar jag tvivla på om det egentligen sker någon förbättring. Har jag sagt att jag vill ha snabba resultat?! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar