torsdag 27 mars 2014

Två till avklarade!

Håller ju inte tempot här... Tränar mer än jag bloggar, vilket är positivt! 

Tisdagen bjöd på ett kort tempopass på löpbandet på gymmet, följt av styrka för ben och rumpa. 
S, A och L var också där och tränade så vi hjälptes åt lite. 

Idag har det blivit 60 minuter spinning. Benen är möra såhär efteråt, men det är ju exakt så det ska vara! Har monterat om klossarna på mina cykelskor, eftersom jag hört att det var bättre att ha dem lite längre bak om man är ny. Och det är jag ju, så jag testade. Vet inte om det gjorde nån skillnad. Ger det ett par försök, och ska såklart testa på riktiga cykeln också och se hur det blir där. 

Våren är på gång på riktigt nu, så jag hoppas på en runda på cykeln ute i helgen, eller nästa vecka. Pepp!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar